Przewiń do treści
07
Marca
2025

Samodzielny referent lub Specjalista w Wydziale Płac

Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Bielany m. st. Warszawy
Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze (1 etat)

Stanowisko Samodzielnego referenta lub Specjalisty w Wydziale Płac
w wymiarze pełnego etatu
Nr ref.: 2.2025

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

•    przyjmowanie dokumentów szkół i placówek oświatowych dla celów naliczania wynagrodzeń,
•    sprawdzanie kompletności i rzetelności otrzymywanych ze szkół i placówek oświatowych dokumentów,
•    naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń związanych ze stosunkiem pracy pracowników obsługiwanych placówek oświatowych na podstawie dokumentów przekazywanych przez Dyrektorów szkół i placówek,
•    prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń oraz kart zasiłków chorobowych,
•    dokonywanie potrąceń z list płac zgodnie przepisami oraz deklaracjami i oświadczeniami pracowników,
•    przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wykonywania przelewów wynagrodzeń i innych świadczeń na rachunki bankowe lub wypłaty w kasie zgodnie z obowiązującymi terminami,
•    rozliczanie zwolnień lekarskich oraz naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego w terminach przyjętych do wypłaty,
•    przekazywanie i sporządzanie do ZUS raportów miesięcznych dla wszystkich pracowników zatrudnionych w placówkach,
•    naliczanie i odprowadzanie wpłat PPK do instytucji finansowej na podstawie informacji przekazanej przez jednostkę,
•    przygotowywanie dokumentów niezbędnych do odprowadzania składek ZUS i podatku,
•    sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach dla wszystkich pracowników i dla Urzędów Skarbowych oraz informacji o dokonanych w danym miesiącu potrąceniach składek na ubezpieczenia społeczne zgodnie z obowiązującymi przepisami,
•    sporządzanie druków ZUS Rp-7 w części dotyczącej wynagrodzeń będących podstawą naliczania rent i emerytur dla zatrudnionych lub zwolnionych pracowników z obsługiwanych placówek oświatowych,
•    sporządzanie zaświadczeń do ZUS o wysokości osiągniętego przychodu dla pracowników emerytów obsługiwanych placówek oświatowych,
•    sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych w części dotyczących wynagrodzeń,
•    wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach dla pracowników obsługiwanych szkół i placówek oświatowych,
•    monitorowanie spłat pożyczek z zakładowego funduszu mieszkaniowego we współpracy z Wydziałem Księgowości,
•    sporządzanie informacji lub deklaracji PFRON o zatrudnieniu, wysokości należnej wpłaty.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :

Miejsce pracy: Praca na III piętrze budynku. Budynek jest wyposażony w windy. Drzwi i korytarz o szerokości umożliwiającej poruszanie się na wózku. Toaleta nie dostosowana do wymogów osoby poruszającej się na wózku.
Stanowisko pracy: Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, prowadzeniem rozmów telefonicznych, kontaktem z interesantem oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku.

Wymagania konieczne:

•    wykształcenie co najmniej średnie,
•    znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na w/w stanowisku, tj. prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego, Karty Nauczyciela, przepisów dotyczących pracowników samorządowych,
•    bardzo dobra obsługa komputera ,
•    stan zdrowia pozwalający na pracę na tym stanowisku,
•    obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych),
•    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
•    niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania pożądane:

•    wykształcenie ekonomiczne,
•    znajomość zasad funkcjonowania budżetu szkoły,
•    znajomość obsługi programów pakietu MS Office w stopniu  zaawansowanym,
•    znajomość programów kadrowo-płacowych,
•    znajomość programu „Płatnik”,
•    umiejętność pracy w zespole,
•    komunikatywność, sumienność, systematyczność, uczciwość, dokładność, odporność na stres.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

•    wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy (stanowiący załącznik do ogłoszenia),
•    własnoręcznie podpisane curriculum vitae (CV),
•    własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
•    kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje
•    oświadczenie o (stanowiące załącznik do ogłoszenia):
o    posiadanym obywatelstwie,
o    posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
o    nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
o    posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
o    o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty – Bielany m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie przy ul. Żeromskiego 29, dla potrzeb rekrutacji nr ref.: 2.2025 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).”
•    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t. j. ze zm.).

Kandydat może być zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie oryginałów w/w dokumentów pod rygorem wykluczenia z procedury rekrutacyjnej.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie do biura DBFO-Bielany oryginałów lub przesłanie podpisanych skanów ww. dokumentów, w terminie do dnia 20 marca 2025 roku do godziny 10:00 na adres e-mail

 rekrutacja.dbfobielany@eduwarszawa.pl
z tytułem wiadomości: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze, nr ref.: 2.2025”.
Oferty odrzucone zostaną komisyjne zniszczone.

Załączniki:
1. Kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy.
2. Wzór oświadczenia dla kandydata do pracy.
3. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

oświadczenie 2025.rtf
kwestionariusz osobowy 2025.doc
klauzula informacyjna 2025.doc